Sentuhlah saya

01 March 2010

Basi dah...

Salam,
Morning babes...
phew...macam lama je x update...
ada je entry yang tertunggak...
aku kelam kabut sket r minggu lepas..

nanti aku update segala cerita ye...
minggu lepas kan aku ada cakap pasal aku jaga adik2 sepupu aku..
aku jaga both of them
Dami & Dania
Dua2 demam,makcik aku x confident ngan bibik dia..
makanya dia hantar kedua2 budak ini balik kampung dengan bibik skali...
aku,atok & auntie mah ditugaskan untuk mengawasi budak2 ni..


Tercabar kesabaran aku jaga budak2 kecik nih...
aku ni kan panas baran..
aku x suka dengar budak merengek atau menangis,
lemas kepala otak aku...
x bermaksud aku x sayang budak2...cuma tu je lah kelemahan aku...
aku x leh dengar budak merengek dan menangis...

Kakak x banyak ragam sangat,
cuma x nak makan ubat,tapi bila aku dah umpan macam2 dia terus nganga mulut...senang.
Adik je manja lebih,x leh tengok atuk ngan bibik gerak confirm melalak...
sampai aku jegil2 biji mata kat dia,baru dia senyap.
nak makan ubat lagi r payah...
nak kena pegang macam orang histeria baru nak bukak mulut, tu pon sambil dia meraung2...
nasiblah pakai picagari,kalau pakai sudu dah lama dengan sudu2 aku sumbat skali dalam mulut tuh..
meraung saja...

JAngan salah faham ye...bukan aku x sayang diaorg nih...
diaorg ni lah buah hati aku selain En.Bf..mak pak lain kira...tu dah buah jiwa aku...
cuma aku x da kesabaran yang tinggi...
sampaikan bibik leh cakap..

Bibik:Aku ndak tau lah long,kalau hari depan kau ada anak kecil bagaimana ya?

Aku:Kalau budak tu diam along jagalah,kalau bising pas kat bapak dia..


Bibik cuma gelak dan geleng2 kepala je..kadang2 ada gak dia cakap gini...

Bibik:budak2 kalau kat sini takut sama kau long,kau cakap dia ikut saja.Tapi kalau kat rumah selalu tanya ibunya,kau adanya di mana?

Aku:budak2 ni rindu dengan along ke bik?

Bibik:harusnya dia sayang kau,kau garang tapi manjai mereka,terus selalu saja sebut2 nama kau.Dengan orang lain ya dia ngak mau,terus apa2 carinya kau saja kalau di sini.


Hah nampak...garang2 aku bertempat.X da lah sampai pukul bagai,aku cuma tinggi suara,ugut2 sket dan jegil2 mata je...

kalau kakak dia lawan balik,tapi kalau adik dia tengok aku dan tunduk je...

BUt i miss both off them....dengan bibik skali...sebabnya selalu je aku main2kan bibik..hahaha~



Dania @ adik & Damia @ kakak
si buntal yang slalu je nangis...owh...cinta hati ku...


Ni habuan diaorg sebab aku dah janji nak bawak gi naik benda ni...tapikan budak2 ni panggil benda alah ni GEGEK....



Masa otw balik serdang aku bawak slow gila..80km/jam
follow belakang treler...
kancil di tengah2 gajah..hehehe~

Sebelum aku balik tuh...
Cousin aku sebelah ayah meninggal...
x cident...
al-fatihah untuk arwah..semoga Allah S.W.T menempatkan dia dalam kalangan orang2 yang beriman.....






No comments: