Sentuhlah saya

19 March 2010

SEPULUH (^_^)

Salam,
Selamat pagi...
amik masa korang jap..layan benda nih...

10 Perkara:

(1)Siapakah diri anda di rumah?
~saya adalah seorang kakak yang 'gila' dan kuat membebel,sangat suka tido dan tengok kartun,suka menjerit di telinga kucing.


(2)Siapakah diri anda di samping rakan?
~Seorang pendengar yang setia,tak kan biarakan rakan saya kesusahan,sangat melindungi,agak sensitif yang penting saya sayang kawan2 saya..antaranya dia yang di dalam gambar ini.
(3)5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai
a)Habiskan master
b)Banglo
c)kereta baru
d)kahwin hehehe~ gatal
e)Pekerjaan yang mantap (T_T)
(4)siapakah nama pasangan anda?
~nama buah jantung saya ialah Syaiful Hafis bin Abdul Rahman....
(5)ceritakan 5 perkara tentang pasangan anda


a)dia sangat sayangkan orang tuanya
b)kuat bekerja
c)memahami saya
d)menjaga saya dengan baik
e)yang penting saya sebahagian dari hidup dia..hikhik...*saya dah malu ni
(6)bila tarikh anda couple?
~erm....4 syawal...6 tahun yang lepas...

(7)apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
~anda melihat wajah saya ini?kami selalu bergaduh dan bergaduh.x da kenangan pahit kot setakat ni..semuanya Alhamdulillah...
(8)Lagu tema cinta anda...
~erm,banyak takut kamu muntah hijau plak..antaranya,
*Sempurna-Andra and the backbone
(9)apakah perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda...
~tiada apa yang perlu berubah,saya terima dia seadanya.
(10)tag 10 rakan anda yang lain...
*maafkan saya,saya ambil dari blog sifu pinko...silalah tag diri anda sendiri ye?







No comments: