Sentuhlah saya

15 March 2010

Dating with buddy

Salam,
selamat malam....
miss my diary...


perasaan bercampur baur...
tapi x nak bgtau kau,sebab nanti aku emo...hahahaha~
lets talk about my dating...
wuhuuuuuuuu
buddy thank you so much....


Kau nampak x kat muka aku ada bintik hitam tu...jerawat ok..benci~
My fresh orange....sorga....

LEmon chicken rice
aku ngan syira makan kat Rengit Coffe...
kitaorg lepak kat bpmall je sepanjang hari...
nice beb...leh layan masuk kedai emas gitu...muahaha survey tuk hantaran...kenapakah?
ni sebab layankan syira lah aku masuk kedai emas..hahaha~salahkan orang lain.
lepas lunch..jalan2..habiskan masa sebelum tengok wayang..
kitaorg layan FROM PARIS WITH LOVE...syok beb
baik kau gi tengok, x rugi duit kitaorg..hehehe~
memang teruja habis....aku ngan syira siap gelak2..padahal cerita 18SG ye...
memang ganas...tapi nice...i loike...(*_*)
secara keseluruhannya...
i love monday....but only today..next monday confirm...monday blues...muahahaha
sorrylah
entry aku sekarang ni sebu2 belaka...
aku tengah serabut lah..
bye...see you babes...


2 comments:

{ Miss Syahira } said...

gigih dowh..
terus update! hi hi hi..

syazana said...

huhuhu.... :-p