Sentuhlah saya

10 March 2010

KLUANG RAIL COFFEE

Salam,
selamat malam semua,
macam biasa entry basi adalah yang terbaik...hahaha~

aku nak cerita sket,
sabtu lepas aku menggatal nak ikut En.Bf gi keja,
kebetulan dia kena outstation kat kota tinggi,
jadi i pon menggediks la nak ikut...

nasiblah En.bf memahami yang gf dia ni kaki berjalan,
x gi shopping mall pon x pe,
gi site pon aku follow je,janji jalan ye.....

kononnya sebagai teman supaya dia x membuta masa drive,
dalam perjalanan,banyak je persinggahan.
untuk pengetahuan UMUM,kalau berjalan jauh ngan En.Bf kitaorg memang rajin menyinggah terutamanya untuk MAKAN hahahaha~
jadi kalau kau nak tau punca aku GEMUK ialah En.Bf...
dia adalah punca utama.....(^_^")

okey2..da lari dari landasan...
sebelum sampai lokasi tujuan...
kitaorg singgah jap kat kluang sebab teringin nak makan roti bakar...
suke~
gambar x banyak ye...
tolong tengok apa yang ada.
silakan2

Menu & price
See2..sodap..hingga x tercakap..










Aku dah gemuk....
benci~
tapi suke~
sebab bahagia hidup kat kampung.....
*mesti nightmare malam ni,sebab nak balik UPM besok pagi... *sigh


2 comments:

lily lotus said...

eee haritu i pergi dia dah tutup. sampai kl nangis..haha

syazana said...

Hehehe~
terbaiklah dia pyer roti..
sampai mengidam2 ni...