Sentuhlah saya

24 March 2010

Bertukar Jantina.

Salam,
selamat malam...
jangan tido lagi sebab aku nak post entry baru..huhuhuhu~

Aku nak tanya ni,
korang mesti sangat jelas dengan golongan yang jadi tajuk utama aku tu kan?
Okeylah....
Mak nyah ni Lelaki sejati yang nak jadi perempuan...

ada dari golongan ni yang jadi perempuan dan lebih cantik dari perempuan,
kalau dah memang jadi lelaki tu tak hensem,maka lau jadi perempuan pon memanglah tak mantap, ye tak?

aku tulis entry ni bukan nak mengutuk diaorang atau membela diaorang.
Aji gila nak membela, besok kat akhirat sapa nak membela aku pulak?
adakah?

Dulu aku ada kawan baik dengan seorang lelaki ni,
tersangatlah handsome orangnya,
fizikal memang mantap...
memang jejaka idaman malaya.

Tapi bila matahari berlabuh dia bertukar jantina menjadi wanita...
(atenya da macam Wolfman pulak kan? bila malam je bertukar)
tapi bukan untuk menjual diri ye..
bila aku tanya kat dia,kenapa dia suka jadi perempuan?
dia kata suka-suka untuk kepuasan.
kalau beberapa tahun sebelum,memang dia betul-betul seorang Mak nyah yang superb.


kalau dia jadi perempuan memang cantik dan jelita
dah aku kata dia lelaki yang hensem....
masa aku kenal dia, dia dah mula berubah sedikit demi sedikit untuk menjadi lelaki yang sejati semula.

Ramai pompuan-pompuan minat kat dia,
sampaikan ada antara perempuan-perempuan ni yang cemburu kat aku sebab sangatlah rapat dengan lelaki ni.
kalau aku pakai skirt,dia pon pakai skirt..
kalau aku pakai baju kurung,dia pon sama.
kitaorang dah macam aur dengan tebing,
cuma kalau dia masuk toilet lelaki,aku tak pernah ikut lah pulak.
Best ke toilet lelaki?
hahaha~

Kau tak bangga ke jalan dengan lelaki yang teramatlah hensem...
aku sangat sayang dia...tak lebih okey.Hanya sebagai kawan baik.
Kali terakhir aku jumpa dia 7 tahun lepas...
Sangat rindukan dia..
aku tak tau dia kat mana sekarang ni.

Kali terakhir kitaorang jumpa,aku dengan dia nangis teresak-esak...
Pelik ye kalau orang tengok,sampaikan bos cafe tu datang kat aku dan dia tanya kitaorang ok ke tak.


Kenapa aku dan dia menangis.
Sebabnya aku suruh dia berubah jadi lelaki semula,tak kan sampai tua dia nak macam tu,
dia memang nak berubah dan yang paling aku rasa tak sangka,dia nak aku jadi girlfriend dia,lebih dari kawan...
mana boleh,aku sayang dia sebagai kawan je dan tak kan lebih.
Bukan kerana dia mak nyah atau lelaki yang tak sempurna...aku tak nak.
Tapi kerana perasaan aku tak lebih dari sayang seorang adik kepada abang.
kenapa perlu berubah hanya kerana manusia?
bukan manusia yang jadikan kita.


Dia sangat baik,
dia tak pernah marah aku,
dia tak pernah nak merajuk dengan aku lama-lama.

Dia jadi macam tu sebab kena tinggal dengan awek dia dulu..
adoyai..nampak macho
tapi hati kaca...berderai.
dia akan berubah terus kalau aku setuju bercinta dengan dia..
untuk apa?
dia bukan berubah kerana agama,tapi kerana aku?


Kalau ditakdirkan aku dengan dia tak ada jodoh,
adakah dia akan kecewa lebih dari itu?
terus jadi Mafia pulak?
tak ke susah tu...
silap-silap aku kenal panggil dengan interpol.

okey aku dah melalut...
aku cuma berharap dia dah berubah..
dia jadi lebih baik dari dulu..


En.Bf?
aku rasa dia tau pasal ni.
aku pernah cerita dengan dia dulu.
Dia pelik sebab aku ni boleh je kawan dengan sapa-sapa.
aku tak kan pandang rendah pada orang lebih-lebih lagi dari perjumpaan yang pertama.
siapa pun orang yang aku kenal,aku akan anggap sebagai kawan.

itu aku,
sebab tu walaupon dia 2 alam,
aku terima dia seadanya..
kau agak sapa yang ajar aku berpakaian seperti wanita?
dialah orangnya...
makeup pon dia gak,
cuma masa tu aku budak-budak lagi,
manalah nak heran sangat pasal makeup ni.
aku belajar makeup pon 2 tahun yang lepas,


Tapi walau apa pon,
aku doakan dia sihat dan sejahtera,
semoga Allah S.W.T merahmati hidup dia dan melindungi dia dari benda-benda yang tak elok ni.

Yang paling penting dia dah berubah.
jadi lelaki yang sejati...



Kepada En.Bf ku..
jangan risau ye,
ini cuma kisah 'semalam',
yang aku tak pernah lupa..
kisah pengajaran untuk semua,
tiada siapa yang sempurna,
lebih-lebih lagi bila jiwa kita merana.


okey,aku nak tido dah ni,suke~
Tok mak dah bentangkan tilam siap-siap,
tinggal aku letak badan je...
bye-bye babes...

No comments: