Sentuhlah saya

19 March 2010

Kena TAG

(1)adakah anda rasa HOT?

~panas gila cuaca sekarang ni,sampai demam2 aku tak kan lah tak hot...

(2)Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?




~ni je lah yang aku pakai...tak nak tukar.









(3)Cerita pasal gambar?

~aku sangat suka ambil gambar lebih-lebih lagi bila dah rajin menulis dalam blog ni.










(4)Bila kali terakhir anda makan pizza?

~3 minggu lalu kot dengan ayu dan syira...eh x ingat lah.











(5)lagu terakhir anda dengar?
~Nickleback-never gonna be alone










(6)apa yang anda buat selain dari menyelesaikan tag ini
~berYM dengan manusia yang Tag aku ni lah












(7)Selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
~Along,Syazana,Syaz.....erm...caca *blush









(8)Tag lagi 8 orang

(1)sis myra
(2)anna
(3)amy
(5)Husna

(pandai x aku...muslihat)









(9)siapakah orang nombor 1 kepada anda
~i dont know her,she dont know me but i like to read about her and her adorable daughter everyday.








(10)katakan sesuatu mengenai orang nombor 5
~Cantik









(11)no.3 ada hubungan dengan siapa?
~maaf aku tak tau,nanti aku tanya...mungkin dia ada skandal dengan Brad Pitt kot...muahaha









(12)kata-kata cinta untuk orang no.2
~Tiada,kerana dia sendiri dah banyak kata-kata cinta untuk diri sendiri.










(13)berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mentag anda
~gila-gilax5









(14)persamaan antara kambing dengan lembu
~tak pandai mandi dalam bathtub











(15)perasaan anda buat TAg ini
~lapar.....













(16)adakah anda tau si Rizman itu sengal?
~which Rizman? aku tak pernah kenal lelaki nama Rizman.












(17)gay or less
~Tegak okey......muahahaha

No comments: