Sentuhlah saya

09 March 2010

Chilis with Aussie Girl....

Salam,
selamat petang...aku nak wat entry busuk nih...
last week punya cerita...
ayu call aku masa dia otw dari seremban ke k.l
nasiblah aku dah siap2 masak dan kemas bilik....terus je mandi kambing..

ayu amik aku dan kitaorg terus ke mid valley...
dalam kol 1.30,kitaorg da sampai dekat mid valley,
then pusing2 cari makan hehe2....
mula2 ingat nak makan kat Manhattan Fish Market,tapi tengok suasana macam x memberangsangkan....

jadi aku ngan ayu decide nak try chilis....
aku tergoda sebab tengok sorang blogger ni rajin je update makan2...
tengok dia makan kat chilis macam sodap je...
aku pon nak mencuba ler...

first time ye masuk chilis...
sebelum ni x pernah...
makan memang sodap..
harga pon sodap nyah..tergezut mak tengok dia punyer harga ye noks...
tapi oleh kerana pompuan ni nak belanja,
aku layankan saja hahahahaha@
x pe beb, lain kali ada rezeki aku belanja kau plak.
tu pon lau kau balik malaysia lah ye....


Menu kitaorg,aku x hengat apa nama dia panjang sangat.

Miss her damn much....
pompuan ni dah selamat sampai bumi kangaroo da pon,aku baru nak update.

Pompuan cantik yang kebulur...hahaha~
Harga memang tip top,
makan sesekali ok lah,
makan hari2 tunggu aku keja dan dapat gaji 15k sebulan...
tiap2 hari nak makan kat situ pon x pe..
hahaha~
Haruslah aku manusia kedekut,
bukan apa beringat2 je,den x da keroje...
jadi kena beringat ye,...
tapi sebenarnya kalau bab makan aku x berkira pon...
dan x pernah berkira..janji kenyang+puas hati+gemuk...hahahaa~
Okey...
aku da mula rindu gila ngan pompuan nih.....
beb study betul2....
aku rindu kau...
macam dia baca je blog aku nih...hahaha~



2 comments:

{ Miss Syahira } said...

beb..

bila kau lepak mid valley ni?
last week aku ada kat kl la.
uwaaaaaaa...
eh, next week tgk alice in wonderland jom.

syazana said...

last week lah,hari rabu.ingatkan kau dh balik johor.insyaallah.