Sentuhlah saya

24 March 2010

Bekerja dari rumah

Salam,
selamat tengah hari...
kau dah makan?
aku?
alhamdulillah...
aku baru je lepas makan karipap panas+air batu campur+nasi goreng pagi tadi=sorga...


aku kalau kat kampung memang tak cerewet makan,
tapi kalau balik upm memang cerewet sangat.
pelik betul.
sebab kalau kat kampung ikan goreng+sambal belacan je aku dah ok...
kalau kat upm,boleh je nak cari lauk macam tu...
tapi nanti mulut aku menceceh lah..
sambal belacan x sedap lah,
ikan goreng lembik sangantlah..
teruk okey.



itu sebenarnya ayat-ayat tak nak dok upm.
suasana kat kampung memang best.
nak study pon heaven je rasa malas...muahaha~

okey hari ni aku tak kuar ikut En.Bf macam semalam.
Tapi aku buat kerja kat rumah je,
apa guna ada laptop ngan broadband kalau tak guna ye tak?
jadi aku buat kerja En.Bf kat rumah je.

Memang lah gaji aku tak semahal korang,
kalau kau dengar gaji aku alahai...ciput..
tapi alhamdulillah,janji ada rezeki aku walau sikit.
En.Bf pon bukan jutawan nak bayar aku riban-riban.
setakat keja kira hari dan keja habiskan duit dia..
hush,sekarang adalah masa untuk berjimat cermat ye...
kata nak kahwin kan?kan?kan?
bila ye?
tak tau lagi hehehe~



Kerja En.Bf aku dah siapkan,
karang nak hantar kat dia baru aku last cek.
jadi En.Bf tolong sediakan buku cek..muahahaha
kejis~


aku nak edit resume jap,tapi seronok gak buat semua benda tak terkejar-kejar ni...
fuh..nikmat...semoga aku tak lalai nak siapkan tesis...
okey babes selamat menjalani hari rabu dengan gembira,untuk sapa-sapa yang sedih,
aku doakan korang cepat-cepatlah menghapuskan kesedihan itu...
nikmati hidup anda dengan sebaik-baiknya.(^_^)

No comments: