Sentuhlah saya

23 March 2010

Aku bekerja bersama-sama dia

Salam,
selamat malam,
lega sangat baru je lepas mandi...
korang da mandi?
hehehe~
soalan manusia yang dah kehabisan idea..
kenapa ye sejak kebelakangan ni macam kekeringan idea je,
rasa-rasanya aku dah kurang membacalah.


hari ni merupakan hari ke-4 kat kampung..
kau rasa?
aku nak habiskan seminggu kat sini,
tapi kalau ikut En.Bf dia suruh tunggu lagi seminggu...
mana boleh lama-lama meh,
aku ada tanggung jawab lain.

sepanjang 2 hari ni,bermula dari semalam,
aku bekerja sebagai Setiausaha+kerani+co pilot+akauntan=teman wanita untuk En.BF.
bermula semalam aku ikut dia bekerja,

Secara seriusnya,bidang construction adalah bidang ilmu yang menarik,
kau tak pernah terfikir ke?
kalau tengok bangunan yang mencakar langit tu semua..
macam mana arkitek mereka cipta bangunan tu,
macam mana buruh-buruh tu boleh bina bangunan-bangunan tu..


banyak sangat soalan aku dari dulu,
dan En.Bf tolong jawab satu persatu soalan aku dengan baik dan detail.


Bukan mudah untuk kita bekerja dengan orang yang kita cinta,
kerja kau kena profesional,silap-silap cara kau bekerja boleh buat korang bergaduh ye.

itulah aku dan En.Bf....
dulu ,masa cuti sem pernah gak lah aku kerja dengan dia.
MEmang kitaorang selalu gaduh,bukan sebab peribadi,
tapi sebab dia tak beri arahan dengan sempurna dan aku pulak suka buat ikut rasa je.


nanti aku sambung lagi,tiba-tiba rasa letih...huhuhuhuhu...
bye...

No comments: