Sentuhlah saya

06 March 2010

Sikapku yang teruk...

Salam...
morning babes...
aku dah kat johor ni...
owh home sweet home...sorgaaaa je rasanya.
hehehe~
melupakan sekejap masalah hidup...

Entry ni aku nak bukak sket pasal pekung di dada...
ops! boleh ke nak bukak2 ni hahaha~

secara jujurnya,
dari post yang dulu2 lagi aku dah bgtau kan?
i'm not a good girl...
aku mempunyai banyak sangat sifat -ve

Contohnya:
kalau kawan baik aku mengadu pasal si polan ngan aku..
dan sipolan tu plak perangai macam lahanat..
aku akan terus anti ngan si polan tu...
bukan bermaksud aku nak jadi batu api kat kawan aku..
tapi ntah,perasaan tu semula jadi.
Yang sebenarnya aku x sanggup nak tengok orang2 yang aku sayang...
sakit hati.

X kiralah siapa pon yang dengan aku termasuk En.Bf..
kadang2 sampai En.Bf mengeluh dengan sikap aku ni,
dia kata silap dia sbb bgtau kat aku hal2 yang -ve ni kat aku.
Sbb aku akan benci pada orang2 yang bawak masalah pada dia...
sampaikan En.Bf sentiasa berfikir yang aku ni -ve person..
owh...tapi x da lah teruk sangat dia fikir tu..
kadang2 sedap gak dengar ayat macam ni dari mulut dia..


En.Bf:Awak ni baik,cuma mulut je selalu cakap lepas pastu panas baran..bla..bla..

banyak yang -ve dr yang +ve lah...
tapi ayat awal tu aku suka...
yang hujung2 tu tolak tepilah.


Aku ni sebenarnya sangat telus dan bendul.
aku cepat sangat percaya kat orang..
maksudnya aku x kan bagi pandangan yang -ve pada perjumpaan pertama..
erm..camana nak cakap ye...

Macam ni...
aku x pernah fikir -ve pasal seseorang tu sehinggalah aku nampak dengan jelas sifat -ve seseorang tu..ok...jelas?

kiranya aku sentiasa fikir +ve pasal orang lain,
x kiralah siapa pon kau...
mulut bau longkang ke?
hati busuk macam sampah ke?
Kejam macam wolf ke?
apa2 lah...


Kalau kau tipu aku pon aku x tau...
hahahaha~
habis terdedah kelemahan aku...
malu mak noks.

tapi bila aku sakit hati yang melampau kat seseorang...
aku akan bebel2 tanpa henti..
marah2..maki2..
ngumpat2...lebih2 lagi lau ada fire stone...
memang menjadi2 @ terjumpa kroni2 yang x suka pada org yang sama.


Jangan ikut sifat macam ni..
x elok untuk minda..
awet muda...
dan menggagalkan kau untuk menjadi seorang yang baik.


kesimpulannya,
x rugi jadi manusia berfikiran +ve..
awet muda..hehehehe~

No comments: