Sentuhlah saya

14 March 2010

Perutku bersinar...hehehe~








Salam,
selamat malam....
penat+sakit kepala+tekak sakit=nak rehat









apa yang aku penatkan ?
aku pon x tau..
sedangkan siang tadi En.Bf yang drive,
siang tadi pas gi jemputan terus teman En.Bf gi site..kerja ma...
kata nak kahwin..jadi kena kerja 24/7







ok2,
aku nk bgtau pasal Innershine Brands...
lepas layan Juvanex hr tu...
aku layan Brands plak..
saja je nak cuba..
sebab brands yang aku layan ni ialah Pati buah Quince..
fungsinya 'balance'..bagus untuk perut..
katanya lah..
fungsinya banyak...
salah satunya,boleh membantu sistem penghadaman..
so far alhamdulillah..
tapi kau x leh bergantung sangat,maksudnya..
kau tetap kena minum air ngan banyak...












kalau x ...
kesannya macam aku lah hr ni..
tb2 macam2 nak demam..
huhuhu~






erm..harga x brapa nak mahal...
sbb aku beli kotak yang pertama ni dapat diskaun..
penghabisan stok..
masa kat JJ penang hr tu..



mula2 mcm x nak,
oleh kerana masa tu semangat nak mencuba,jadi aku beli je r.




untuk korang yang nak mencuba,
belilah x rugi pon.
memang lah pati tu pekat sket tapi sodap..
hehehe~
cuba jangan x cuba.

No comments: