Sentuhlah saya

04 March 2010

Rezeki aku...

Salam,
Morning babes...
aku br je hidup ni...
semalam berjalan x hengat dunia...

Dari kol 1 lepak kat Mid valley sampailah kol 10 malam...
da dekat 12 jam...ni semua aussie girl punya pasal..hahahaha~
okey salahkan orang lain adalah x baik ye..
aku pon sama memang kaki merayap...

Temankan ayu shopping...
iman aku tergugat gak lah sbb tengok banyak dress cantik2..
hohohoho..tp duit aku masih selamat ye...

sekarang ni adalah masa untuk berjimat cermat...
mana ada kerja..maka x da gaji..hehehe..
ada kerja..kerja ngabeskan duit simpanan..

okey2 aku dah menyimpang jauh...


Purse Guess tu adalah hadiah masa ulangtahun percintaan aku dan En.Bf...
2 tahun lepas..ops x sampai 2 tahun...baru setahun lebih sket..da teruk macam tu..
ini bermaksud aku yang ganas atau kualiti purse tu yang teruk..
tapi En.Bf salahkan aku,dia kata aku yang ganas..
ye ke?
erm...
aku masih terkumpul2 duit nak beli purse baru...
masa aku sibuk2 bebel ngan mama pasal purse buruk aku tuh..
tiba2 mama kuarkan purse Coach tu..
aku apa lagi..amik je lah..da rezeki kan?
mama kata lagipun dia x pakai purse tu..
aku tanya mana dia beli,dia kata dapat free orang bagi...












maksudnya,rezeki mama,rezeki aku gak lah.
Walaupon bukan design baru,tapi syukur alhamdulillah selamat duit aku.......
(*_*)

No comments: