Sentuhlah saya

19 March 2010

"I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair"

Salam,
Pembaca-pembacaku sekalian...
Aku ingin mengkhabarkan sesuatu,
sesuatu yang datang dari kotak email ye...
mari kita kongsikan...



Aku nak ajak korang jalan-jalan dan pastikan korang semua mesti kosongkan jadual pada 17 april 2010.




Tak rugi okey kalau korang nak lapangkan minda dari stress yang melanda,aku pon nak join juga,yang penting aku nak share dan bagitau kat korang yang Gatsby Deodorant Street Fair akan diadakan di Times Square.Kalau korang memang ada niat nak pergi sana untuk bershopping jom luangkan masa untuk bersuka ria...






Tolong-tolong...tolong pangkah kalendar anda pada 17 april 2010,bermula pada pukul 10 pagi sehingga 5 petang bertempat di Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.

ada lucky draw,sumo bagai dan segala benda yang korang expect ada kat fun fair pon ada kat Gatsby Deodorant Street Fair ni ok! (T_T) *aku dah jadi sangat teruja sekarang.

Aku dah lama tak bersenam dengan permainan-permainan yang meriah macam ni,jadi korang jangan teragak sebab ada banyak hadiah yang tunggu korang kat sana bernilai lebih dari RM15,000.00 tau.

Paling penting korang semua kena pergi tengok kat http://www.gatsby.com.my/streetfair

korang nak kena daftar dulu,kat sini abaikan gambar yang aku upload,memang kabur dan tak jelas sebab aku amik dari handphone yer...cuba untuk copy tak dapatlah ye....aku tak tau kot,mungkin sebab aku buta komputer ni.Tak pe lah yang penting korang lawat laman web yang aku dah bagi tu dan main game yang best-best......

jangan lupa klik sini

Kalau kau rasa info aku tak menarik,pergi kat laman web dia tau,aku dah teruja ni.Yang penting aku nak pergi....

Jumpa kat sana....(^_^)

aku nak sambung main game Gatsby
















No comments: