Sentuhlah saya

22 March 2010

Damia mengurut ibu...

Salam,
selamat petang..
hush penatnya hr ni...
aku nak cerita pasal benda basi..
yang berlaku minggu lepas...



Dah tentu-tentu korang tau kan yang blog aku penuh dengan cerita pasal manusia-manusia yang aku sayang.


jadi entry kali ni dah tentu pasal si manis Damia...
Hari tu masa ibu dia mintak bibik urut badan,
dia dengan adik dia terus baring meniarap kat depan bibik..
rupa-rupanya sebelum bibik urut ibu,
bibik kena urut dia dan adik dulu.

Kecik-kecik dah pandai meh...
kau tengok gambar bawah ni...
dia tolong bibik urut ibu dia...


yang baring tu ibu dia,yang pakai baju pink tu bibik,yang poyo mengurut tu dia lah...si manis Damia.
tapi minggu ni aku tak jumpa diaorg lagi..adoyai si kecil along rindu kat kamu...
owh..ye..dia dah pandai pow aku air vitagen....bila dia mintak vitagen dengan aku,si adik akan peluk kaki aku kuat-kuat sambil gigit geram..sebabnya kalau dia tengah main lari-lari,aku akan tangkap adik dan gigt betis dia...hahaha...okey hobi aku memang suka menggigit...nanti aku cerita lain kali ye....
nak rehat-rehat jap...penat...

No comments: