Sentuhlah saya

25 March 2010

Bukan sahaja Girlfriend malah....

Salam,
rajin tak aku update minggu ni?
rajin lorh~

tak da buat apa,
kan aku ada bagitau aku kerja dengan En.Bf kan.
Haruslah siap cantik-cantik.
tak adalah nak cantik sangat.
Cantik sket je lah.
kata P.A kan,haruslah nampak cantik.

Brlah bf aku yakin nak gi kerja tengok awek dia cantik je kan.
hahaha~
motif.


weih jom layan gambar,

P.A yang tengah bersiap menanti bos jemput di rumah.. :-p
Dia memang turun site,tapi aku punya opis kat dalam kereta dia...

Aku memang dah jatuh cinta dengan bidang pembinaan ni ya,cuma tak direstui oleh En.Bf atas sebab-sebab tertentu.

Kau nampak tak bro tu kat atas.Kalau aku memang tak terbuatlah,berani gila.EnBf kata diaorang ni Group Profesional yang memang buat kerja-kerja panjat memanjat ni.
Aku memang kagum dengan pembinaan,
kau bayangkan (cepat pejam mata)
hari semalamnya aku datang,benda-benda ni semua tak siap pasang lagi,
jadi bila aku datang balik dan tengok dah nak siap pasang,teruja sangat.
adakah itu antara kecanggihan teknologi @ kebijaksanaan manusia?
aku banyak belajar tentang pembinaan dari En.Bf,
dari tak tau apa-apa,sekarang aku dah tau banyak istilah-istilah yang dia selalu sebut.
Dan En.bf pun tak lokek nak ajar aku apa yang dia tau.
Tapi dia ruga gaklah ada P.A macam aku yang kuat makan,
selang 3 @ 4 jam sekali aku dah sibuk merengek lapar....
nasiblah En.Bf sama je dengan aku....
sebab tu kami sama-sama SIHAT...suke~
Aku tak tau nak tutup entry macam mana,
okeylah bye-bye...



2 comments:

lily lotus said...

eh bestnya. kerja jadi PA bf..huhu..hari2 dating saja

syazana said...

x da lah sanagt hari2 hehehe~
boleh gaduh jugak...
sebab sorang mengarah dan sorang lagi tak terima arahan.