Sentuhlah saya

02 March 2010

Penat sangat....

Salam,
morning babes...

Tuesday blues..
i'm not in a good mood..
habis badan aku calar2...kaki aku lebam
sebab angkut barang kuar rumah hari tu...

kau tau keta kancil aku tu yang aku bantai angkut barang
adalah dalam 10 kali ulang-alik kolej ngan flat...
tapi apasal ea aku x kurus2 pon...
hahahaha~







see2...kesian kesayangan aku nih...
aku lenjan cukup2..
x pe lah da banyak jasa...
mana tau hr ni mampu pakai kancil je...
esok lusa..tb2 bertukar jadi Caldina...
hahahaa~ berangan saja kamu ni...




tapi penat x hilang lagi ni....
serik wooo nak pindah2 ni.....
letih...



aku x tau nak update apa sbnrnya.

2 comments:

lily lotus said...

uhuks..penatnya tgk..hehe..takpe exercise tu

syazana said...

Penat sangat...sampai calar badan...