Sentuhlah saya

30 October 2009

ICHIBAN RAMEN

Salam...
selamat malam..
Happy Friday..
friday ke?
da masuk sabtu nih..
hehehehe
abaikan muka aku yg busuk tu ye?
muka manusia yg kelaparan

lunch hour td..
kitaorg gi merayap kat jusco cheras...
sbbnya nk mencuba makanan jepun
iaitu RAMEN
makanya kami bergegas ke restoren ICHIBAN RAMEN

Kimichi ramen + ice lemon tea = not bad


Pandangan dr sisi atas...
ms ni mcm sorgaaa ok...siap berasap2


Tomyam indo Ramen..
wawa yg order..aku n fara sama menu
Yg last nih aku x tau btul ke x .
yg ptg tomyam ramen,fullname i x hengat..
sbbnya aku dh kebulor gila...
dr pg x makan..
biasanya aku kn kaki breakfast..
tp pg td adalah tidak smpat ye..
harga mmg agak mahal lah..
tp rs not bad...
since knl fara n wawa ni aku dh jd kaki makan..
aloh sblm ni pon aku mmg kaki makan...
huuhuhuhu



2 comments:

Cheese Monster said...

adeh..penat ke? so, tinggal je..xsusah..jom layan kepale sendiri

syazana said...

hBz:
Hehehe2
tu lah..
penat da nak melayan...