Sentuhlah saya

26 October 2009

Lelaki yang nampak macho + rajin = i like...

Salam..
hye babes...
aku agak keletihan hr ni...
Tp alhamdulillah dpt menyempurnakan qada' puasa
(tgh menghitung,banyak lg hr nih)

sapa2 yg pnh terbaca blog aku,yg membaca,yg akan baca..
korang (wanita only) mesti ada partner kan?(suami,kekasih,tunang etc)
kriteria mesti kaw2 punye..paling miskin pon..
lau x hensem tp macho,kalau hensem tp x macho,
plg best kalau hensem+macho..
miahahaha (aku dh sakit) (@_@)

pernah x korang npk,partner korang wat kerja rumah?
memasak?membasuh?mengemas?etc tanpa disuruh..
klu x pon dia kemaskan brg kau tanpa diminta
(cthnya:aku yg slalu main campak2 brg dlm kereta En.BF)
hahaha...

apa perasaan korang ms tu (berdiam diri smbil perhatikan partner)
aku slalu perhatikan En.BF..kenapakah?
kerana aku adalah seorang yang
(1)pemalas
(2)selekeh
(3)suka wat sepah
banyak lg x pyh terang lah ye..(bukak pekung sdr saja...)

Aku x tau apa yg aku rskan ms tu..
cuma aku kagum..pd pandangan kasar aku,
En.Bf x tau wat kerja2 leceh mcm tu...
yelah..lelaki kan?
tp aku silap..
dia lbh n tersangat rajin berbanding aku..
dan bonus untuk aku dia pembersih...
(T_T)
(aku x suka lelaki selekeh wpon aku ni selekeh)

Kalau aku naik keta dia..
aku slalu je campak barang2 aku kt seat belakang..
then klu berhenti kt mn2,
dia akan kemaskan barang2 aku...
(adakah aku seorang pemalas?)
hehehe3..tolong jawabkan...
(tolong jawab yang +ve sja ye..)

biasanya dia akan ckp mcm ni
En.BF:syg tolong kms brg awak tu,semak dh seat blkg..
aku:alah,syg pntlah..apa kt klu b yg tolong syg kemas..
En.BF:eh2 brg dia,dia srh kita kemas plak...
aku:klu x jgn kemas biar je r mcm tu..
En.Bf:(geleng kepala smbil jeling2 geram kt aku,terus kemaskan brg aku)
tp ni lau aku mengada mcm tu r,kdg2 dia x ckp apa pon terus je kemas harta benda aku..
ye aku adalah seorang yg careless...bila brg aku hlg mula r menggelabah..
then he will pot..pet..pot..pet..kalah k.nam uolls

kesimpulannya,sbg wanita jgn malas mcm aku...la..la..la..la..la..

Soalannya:
(1)adakah partner korang mempunyai sifat sebegitu
(2)adakah korang perangai mcm aku?
(3)partner korang wat keja smbil membebel x?

sapa2 nak jawab dipersilakan ye...x nak post comment jwb dlm ht pon x pe (*_*)

No comments: