Sentuhlah saya

21 October 2009

Membosankan diri sendiri...

Hallo...
it's all about 16 october...
En.Bf kerja,jd x da sapa yyg spend time ngan aku..
sepanjang hari..
menyolokan diri di Square one mall sahaja...
window shopping..makan2..memblogging..
dan perkara plg x best..
menunggu tok masuk panggung..
al-kisahnya..aku melepak kat depan kedai nih...hihihi
MINOSHE...
Kedai pakaian dalam....

Erm..terapi minda gak ek..
tgk benda bercolour2 nih....

aku mcm nk beli sesuatu..
tp memandangkan br je beli sepasang hr tuh..
hik2...makanya x da alasan untuk membeli ye..
simpanlah duit untuk masa depan...
hahahaa8

See2 muka aku mcm nak telan org..
tahap kebusanan yang amat biadap...
jgn jadi mcm aku ye...
slalunya aku amatlah gembira hang out sorang2...
tp kali ni semacam..



akhirnya aku terdampar di cafe lagi..
setelah bergelak mengeluarkan air mata
kat dlm panggung..

serius perut aku dah kembung gila..
air..air..air..n air....
nak wat camana?..
aku dh tahap bongok gila...
Inilah cerita bosan di siang hari besday aku...
hahaha6

No comments: