Sentuhlah saya

16 October 2009

The ugly truth...


4.15 p.m..
i stillat Square one shoopping mall...
already watch this movie..
hehehe
fun..
full of dirt...
(choi...)
Gila berdekah sorang2...
haha3
sampai berpusing kepala org depan aku..
mau x pelik..
aku tgk sorang2..
ok what...
My buah hati kerja ok..
yang cuti umum aku sorang..
Untuk sapa2 yang blom tgk citer ni..
lau free gi r tgk..
but only for adult ok
under 18..is not allowed...
Hahaha
gila keji...
tapi the best thing is...
'kebenaran itu sebenarnya pahit'
sapa2 yang paham trm ksh sbb x payah xplain..
banyak pengajaran gak dr cerita ni...
erm.x tau r org lain..
Sorry kalau entry da mula merepek meraban..
sbbnya aku dah mati kutu kat mall ni..
hp mati...
jd x dapat nk contact sapa2...
ditemani lappy yang setia
wpon bukan org tp amat menggembirakan hati..
huhuhuhu..
Ok..
mari kita enjoy lagik..
huhuhuhu
T.a.t.a...t.i.t.i...t.a.t.u...

1 comment:

lalink7 said...

aku nak nengok gak la cite nieh..tp papadom still in my heart kan..hehe