Sentuhlah saya

11 October 2009

Kerja di hari sabtu...erm...

Salam..
Pernah dgr Bekas menteri Kerja Raya cakap
"Marilah derma 'dara',jangan hisap 'dada'."
Tapi kali ni aku nak cakap..
"marilah kita beramai2 derma DARAH,bukan DARA ye.."

Sabtu lepas adalah hr bekerja..
sbnrnya tiap2 sabtu adalah
hari bekerja,cuma aku yg slalu ngelat
balik kampung.

Dah hujung2 semester mcm ni,
kumpulan2 kokurikulum berkredit
akan mengadakan aktiviti masing
(sbnrnya wajib untuk membuktikan yang mereka tlh menguasai kemahiran insaniah)
contohnya seperti gbr di atas dan di bawah

Ni semua antara kumpulan2 yg telah menjalankan aktiviti masing2




See2 ramai gila yang beratur nak derma darah...
(aku terkecuali ye hehehe)


Bukan tu je..
ada beberapa kumpulan lain yang membuat aktiviti 'car wash'
ini semua bertujuan untuk mengutip dana
dan disumbangkan kepada badan2 kebajikan..



Begitu tekun mereka mencuci kereta.

Ada gak yg bukak booth2 jualan..
cthnya beg,kerongsang n banyak lg r..
bagus ye adik2 teruskan usaha..
n jangan buat amal masa kat U saja..
kat luar kamu wat bodo..
Memang aku luku sat lagi..
Aku?
hanya bertindak sbg pemantau sahaja..
hehehe..
staff kan?
mana leh wat keja..
muahahahhaa
statement jahat.










No comments: