Sentuhlah saya

25 October 2009

Baby yang lapar....

Salam..
Evening n happy sunday..
relax sungguh hr ni..
(^_^)

Bangun kol 11.45 a.m..
subuh terlajak (x bangun solat..adeh2 dosa dah)
basuh baju n masak2....

pas makan n solat web cam ngan adik..
main2 tenet..
pas asar wat cekodok plak..
makan lg..hehehe..
relax dan tenang di hr mgu...

aku nk crt pasal last week..
see2 gbr bawah ni

Baby Dania..tgh hirup kuah...
berusaha bersungguh2
dr atas meja dia amik pinggan tu bwk turun..
aku nk pegangkan pon dia x kasi

budak yang sgt kuat makan..
x pe lah nak membesar kan?
(aku pon sama,tp bkn nak membesar.aku dh terlebih besar)

Kitaorg igt dia x leh bercakap (bisu)
sbb umur dah setahun 2 bulan..
tp dia msh x bercakap..
apa yg kita cakap dia paham..
2 perkataan je yg slalu dia sebut...
yah...(ayah)& ma..(mama@ibu)

Doktor kt dia leh bercakap..
kita nk kn rajin berbual ngan dia..

Ms degree aku ada belajar pasal perkembangan kanak2..
mmg ada stgh baby yang boleh bercakap..
tapi dia berat mulut @ malas nak bercakap..
dia paham n tau apa yang kita ckp n maksudkan..

tp x pe,ktorg slalu bual ngan dia..
insyaallah smpi ms dia akan rajin bercakap mcm kakak dia..
(owh..Damia petah bercakap..pnt nak melayan)

Yang penting along sayang dania n damia sgt2...
smoga Allah S.W.T jadikan kamu anak2 yg soleh..
bijaksana n berguna untuk bangsa,agama n negara.
(fuh ayat aku..(T_T))

2 comments:

lalink7 said...

cutenye die...
heheh

syazana said...

hahaha..
kalau layan keletah dia mmg letih...