Sentuhlah saya

15 October 2009

Bad mood..kenapakah?

Salam...
Erm...such a jerk today..
Really...i'm not in a good mood..
so..moody..

Kenapakah?
x tau lah kenapa?
penat ke?
kepala aku ni mcm semacam je..

aku nak update pon macam hampeh je..
x da benda...
kenapa aku mcm ni ye?

Bulan mengambang?
erm..mmg pon..
tapi dah clear...
knapa ek?
ntahlah...aku pon x tau..

aku asyik nak hangin x tentu pasal..
masalahnya..
aku asyik nak hangin ngan En.Bf je lak tu..
org lain x plak...
apasal ye?

sampai kitaorg x leh nak bercakap lgsg..
dia tau aku angin smcm..
dia try pujuk n ikotkan..
makin dilayan aku makin menjadi angin..

Kesimpulannya,x pyh bercakap tok sementara..
aku rs ada yg x kena..
erm..apa kata tenangkan minda sat...

o.k lah..
nanti ada pape yang aku rs besyt..
aku update ye..

t.a.ta

No comments: