Sentuhlah saya

11 October 2009

Damia & Dania...rindunya..

Salam..
Happy sunday..
huargh...besok sudah kerja mar..

Maleh,malas,lazy...adeh2
Tapi kena gak sbb mencari rezeki kan?
okeh..sbnrnya entry kali ni..
aku nak meluahkan perasaan rindu aku pada..
Damia & Dania...


Comel x?
gambar ni aku amik ms 1 syawal hr tu..
memandangkan ibu diaorg jual tudung..
dapat ler tudung yang comel2 mcm nih..
ni display kejap je ye..
pas 15 minit budak2 ni dah rimas..

Nampak purse kat tangan Damia..
Time tu r diaorg sbuk collect duit raya..
huh..Damia bijak sgt n dah kenal duit..
Walaupon umur br 2 tahun.

Aku rindu sgt ngan budak2 ni,
sgt rindu..
adeh...sakit dada menahan rindu..
rindu nak dgr diaorg nangis..
ketawa...
menjerit...

Wah..rindunya...
okeh tu je tuk entry ni
aku x tau nk tulis apa..

Damia & Dania I miss u so much...

No comments: