Sentuhlah saya

06 October 2009

Girlfriend Dating huhuhuhu....

Salam..
morning n yuhuuu..
pergh bunyi amat gumbira skali ye..
mana x nye aku tgh bercuti 2 hari..
wuuuu..seronok sungguh

Aku nk legakan minda..
sambil2 cr bahan n teruskan usaha
target tahun depan abes belajar huhuhu
jd harusnya kerja keras ye..

Ok2..
kali ni nak wat entry pasal puasa hr tuh..
Gbr atas tu aku tgh layan FISH SPA kat Tesco kajang
tujuan utama nk cr wayar tok oven
oven antik kan?
makanya x da keluaran lagi..

Kami pon patah semangat ye..
jadi nk tenangkan ht memasing..
layan r fish spa


Huhuhu..selang beberapa hr
aku berdating ngan gyah ke Times Square..
Tujuan adalah untuk bershopping
kasut raya..

Aku nk cr gladiator heels..
tp x da rezeki..yang aku suka semua dah x da size..
Muka di ats..
hehehe..
ketika sedang diugut oleh gyah..
sbb amik gambar ms nak berbuka puasa..
dia kt muka dia serabai...
FIne lah sayang..

Serabai2 pon tetap chantek kan?
hehehe9
kembang kau gyah ye.
Okeh..
inilah dia menu aku untuk hr tuh
makan x abes..
sebab..
ntah ms puasa nafsu kurang @
aku dah nampak kedai2 baju n kasut yang melambak2 gila
harga pon murah sangat

Aku n gyah da mcm kena rasuk..
sorry ye aku x snap pic
barang2 yang aku beli..

Mula2 nak beli kasut tp hilang tujuan pula
maka aku sambar dress labuh n blouse..
mujur mall da nak tutup..
lau x aku ngan gyah yg nak jadi guard kat situ..

huhuhuhu
serius aku jakun gila
selama ni aku x tau pon Times Square
banyak jual barang yang murah2..
gila murah..
naik juling mata aku..




And...
minuman kegemaran hot milo..
sbbnya nak jg perut
jd aku minum ler air panas ye
Mama pesan,
lau x nak perut kita buncit ms tua
(especially perempuan lah)
kurangkan minum ice @ jgn minum langsung
tapikan..
perut aku buncit je..
ahaks..
tandanya kuat makan ye kawan2
ok nanti aku update lagik ye...
ta..ta



No comments: