Sentuhlah saya

14 October 2009

2 days at Mariott

Sorry ye..
sampai2 je kebulur...
makanya amik gbr dessert yang dah abes..


En.Jo n kintan bersungguh makan..
INi adalah pegawai kat opis aku..
kami bahasakan dia Papa Jo..
seems like our daddy lah...

Dia yang bersungguh suruh kami dtg Mariott ni makan..
aku n kawan2..
rezeki beb..
5 star plak tu..
nak tolak?
x da maknanya..

Dah nama pon hobi aku makan n makan..



Aku n mek..(knapa ye gbr kami cacat???)
3 gambar di atas adalah gbr hr pertama
kami lunch di Mariott...




Hari ke-2
Breakfast..




Korang agak2 ni air basuh tangan..
@ air untuk diminum..
besor gila ma...dia punye gelas...


Jeng2...chicken with potato..
Muahaha..
hidangan pertama untuk lunch aku...
gambar berikutnya....


asparagus with filet fish



Salad



Dessert


Pasembor


itu je yang aku makan..
(itu je ker?)
dah x tau nak amik apa?
opis belanja kan?
makanya aku makan saja..
Tanpa banyak soal..
ejaan makanan pon ntah betol ntah x...
tapi aku tgk kat situ mcm lebih kurang je kan...
Aku memang agak berhantu gak ngan buffet ni..
makan je leh sampai 5-7 round...
hehehe..
mau badan x macam ni....
(nak cakap bulat kat badan sendiri,tp x sampai hati hehehe)
Tapi semenjak aku kerja kat
Pusat Kokurikulum UPM nih..
badan aku mmg dah naik menggaban ye...
keja makan saja..
Rezeki alhamdulillah..
melimpah ruah....
Syukur.


































2 comments:

lily lotus said...

blurp! alhamdulillah...

syazana said...

Alhamdulillah..
kekenyangan ya amat...
lemak kat dalam badan ni pon ber+..
hehehe