Sentuhlah saya

03 October 2009

Alhamdulillah...

Salam.Hye babes..
yuhuu..
alhamdulillah syukur..
akhirnya aku dah present paper..

Ok2
walaupon pd hakikatnya x da lah spt gbr di atas..
aku adalah sgt lega gila..
Rasanya mcm nak guling 2 je
masa dlm bilik seminar td..

muahahahaha
adalah menjadi sifat semulajadi aku
bila habis sesuatu hal yang mentensionkan je
aku akan tido puas2..
n gi enjoy sekejap
Terapi minda ye kawan2..
jangan salah anggap..
ops!tb2 teringat club'....plak
ops!
ahaks..

Aku tau..
wpon paper aku banyak kekurangan n x sempurna..
aku present laju gila mcm star lrt..
x da full stop..
n aku dpt rskan slide show aku adalah yg paling simple
n sgt simple...

Mau x gemuruh jantung aku..
tgk slide org lain penuh gila ngan mcm2 info..
tb tang aku..
hahaha
aku rujuk kat satu tesis je..
gila sempoi...

nasib x da yang damn..
and thanx to Dr.Zariat..
kesudian Dr mberikan cadangan..
bantuan ilmu sgt saya perlukan..

Untuk diri sendiri:
Along jangan mengalah n putus asa..
teruskan usaha..
kerana hanya diri kita yang boleh
mengubah takdir hidup kita..

Aku ni lau x mengingatkan dr sendiri..
jawapannya mmg x hengat ler nanti..
maka x siap2lah tesis aku
org lain da siap grad
aku msh terkial2
x mo2,aku x nak mcm tu..
Aku nak abeskan dalam ms yang ditetapkan
n aku mesti berusaha..

wahhh.
gila bersemangat..
huhuhu...
n macam biasa..
thanx to my parents..nenek n family members..
n to my En.BF..
terima kasih banyak2 sbb x pernah putus asa dengan aku yang
bengong nih..

No comments: