Sentuhlah saya

06 October 2009

Shopping Raya....

Salam.
Yuhuu..
Morning..
Morning ke?
Huhuhu..adalah bahagia sguh hr ni..

Orait see the Mc'D set yummy..
eceh..
x heran pon..
(ayat auta,jgn peduli ye)

OK..masih crt ms puasa.



Oh..tangan siapakah itu..
masa ni aku br je sampai dr serdang..
erm..x lah br
lama r gak..
cuma gi lepak Mc'D lambat sket

Pasal apa ye?
x igt lah
tp ms ni aku msh kenyang..
sbb nak wat konon2 mcm dating..
kami pon order r
tapi habis gak..
(Ops!En.Bf sila entertain dr kamu ye)



siapa pula jejaka bertuah ni..
sebelum makan bukan berdoa
tp dia wat cam tu plak
apa da...
muka org penat
tp excited sbb awek br sampai dr jauh

hahaha..
jauh ke?
Kitaorg lepak2 then bincang2
pasal nak shopping bila...
he promise,to buy me a pair of heel..


Ini adalah malam keesokan hr nye
kami melepak di Butik Nike...
ms ni Bp mall lanjut waktu perniagaan till 2a.m
jd kami pon bershopping sakan..
aku mengawal dr dari mintak baju...
sbb..
i want heel..
la..la..la..la..



Syazana,
Kamu fail kali nih..
lihat..adalah jahat...
taktir kotor En.BF
supaya aku x mintak heel..
sbbnya dia dah belikan aku sluar n t-shirt nih...
(maaf gambar sluar x di snap ye)

Dia sgaja wat aku tergoda di Nike
spaya aku lupa akan keinginan asal
Erm..
aku dh ada heel yang aku nak
tp kan???
bila aku try..
mcm x best r plak

Kesimpulannya,
sebelum aku menyesal..
baik toksah beli..
but...
I've got gladiator sandal.. (^_^)
see2 my face
sgt gumbira bukan?

Camana En.Bf bertegas pon
alhamdulillah
hujung2 dia belikan gak..
kesian ngan aku kan?
motif nye..
esok lau aku dh kerja kn belanja dia plak..

miahahahhaa..
aku adalah kedekut ye En.BF
aku tidak seperti kamu..
(nauzubillah..)

Jahat betul aku..
sbnrnya aku ni baik je..
ada gak bg dia pape je
tp x semewah dia bg aku..
means x lah semewah Dato' Siti ye
ni mewah ala2 aku je..

K sbg lg nanti bye2...








No comments: