Sentuhlah saya

21 October 2009

Rumah terbuka Dato' Ariss...

Salam..
slmt malam...
br sahaja 'menyelesaikan' maggi kari..
huhuhuhu

Tb2 teringin nak mkn meggi..
Haruslah kena masak sendiri..
Untuk sapa2 yang x tau..maggi ada contest ye...
aku pon x tersempat lagi nak menjoinkan diri..

Last sunday..
aku menyudikan dr sdr nak ikut En.BF gi open house..(T_T)
Kat rumah Dato' Ariss..
actually Dato' Ariss adalah ayah kepada Apis..
(En.BF friend)

Terlalu padat n ramai org...
banyak menu..
tp cuma satu yg menarik minat..
tada...
Ubi rebus + Sambal = Heaven....(^_^)
I like....
banyak lagi yang diambil..
tp maafkan daku..
gbr adalah lupa untuk disnap..
Cendol+ice cream+mee rebus+roti jala++++++....

Kami yang dah kekenyangan..
:-p huhuhu..
sbnrnya kitaorg tgh dilanda 'angin'
yg kurang baik...
dalam (bergaduh)
tp cover line mau cemerlang ma...
dpn org ramai...sahabat handai...peminat2..hahaha gila...

Amacam leh jd pelakon x?
buktinya wajah kami tanpa senyuman..
muahahahahaha..
(Ok2 klu En.BF bc ni mampos aku kena bebel...)

Banyak je open house yg aku x pergi..
nak wat camana patah kaki..
keta 'sakit'....
k,tata...

No comments: