Sentuhlah saya

03 October 2009

Sebelum Puasa..makan..makan..makan..

Muka org yg. menahan lapar
Salam..
Huhuhuhu..
masih dalam mood raya..
tapi aku x nak lg update pasal citer raya
mcm aku cakap..
raya kan sebulan.
nanti2 aku update ye!!!
la ni nak wat entry pasal sblom puasa..
di mana aku n En.Bf gi makan piza kat The Mines..
Huhuhuhu..
sukenye..
dia turon serdang utk kerja..
tp dlm istilah lain
MENYELAM SAMBIL MINUM AIR..

Aku adalah sangat kebulur ye ms ni..
lapar sangat..
jadi nafsu adalah sangat teruk
huhuhuhu
aloh bukan aku je En.BF pon sm je...

Jadi menu di bawah adalah kegilaan kami
kalau makan di Piza..


Makan roti ni
ngan mushroom soup..
pergh conform..
ketagih..
hahahaha

Piza pilihan aku..
da nama pon makan kat piza
harusnya order piza lah kan?...


Ok..
Lihatlah..
En.BF yang muka sgt cool
poyo mcm x kebulur..
tp dia dah 'sentap' dulu ye..


My favourite ye..
sekarang aku dh pandai masak
huhuhuhu
jimat2..
Perhatian..jimat untuk En.BF sahaja ye..
hahahaha9

Kerana perut En.Bf
adalah sgt besar...
huhuhuhu
jadi aku pon terhasut oleh dia
untuk order ni..
Hahaha..
matilah kalau En.Bf bc entry ni..
sbb aku tuduh dia tembolok besor..
mmg pon..kan b?kan?kan?

Kami mmg suka
makan..makan..n makan..
tp sebelum ni...
x pernah amik gbr pon..
selepas
cik Syahira menjadikan aku seorang
blogger yang rajin nak update
makanya segala yang aku rs best
nanti aku akan update ye..
bye2...











No comments: