Sentuhlah saya

03 October 2009

Blog orang lain...

Salam n selamat malam.
Aku kebosanan..
nak kuar keta x da,
jd aku menghabiskan sisa waktu sambil melayan blog2
yang aku link..

Td br je layan redmummy pye projek alpha..
then terus view blog ladynoe..
Aku teringat sesuatu bila terbaca
slh satu entry dia.

LOMPAT TIKAM
Yezza..
buatkan aku teringat kepada beberapa
individu yang suka melompat dan menikam..
ahaks..
lompat tikam adalah sedap untuk dimakan ye..

Hidup kt dunia ni mmg mcm2
serius klu jumpa org yang mcm haram..
mmg akan menyusahkan kita..

Banyak pengajaran yang aku dapat
kesimpulannya jangan percaya org sepenuhnya
percayakan aku x pe..

Aku tau camana keadaan bersaing ngan rakan sebaya
masa sekolah mmg best
tapi bila masuk U MCM HAMPAS..
mmg ramai kawan
tapi x semua ikhlas nk kawan ngan kita..

Tapi aku bersyukur dapat kawan2 yang baik..
Contohnya Ila,gyah,fendy,fara,una n ada beberapa org lagi
Terutamanya Gyah&ila
dr hr pertama aku kenal dia
smpi hr ni..
wanita2 ini adalah sgt baik ngan aku..

Bila abes degree je
aku x nak salam n tgk muka gyah lama2
sbb aku takut upm ni banjir
then selang 2 hari plak aku yang nak blah
n ila adalah org terakhir tglkan dunia upm ms tu..

Korang bayangkan..
aku kemas brg2 semua ila n En.BF yg tolong..
bayangkanlah ye..kancil aku tu
penuh ngan barang..hahahaha

Tapi bila tb part nak salam n blah
aku x thn..
terus peluk ila kuat2
yelah..
takut x dapat sbg master

kalau sbg kitaorg dapat jumpa lg..
n alhamdulillah,rezeki kitaorg ada..

Dan kami masih disini
meneruskan perjuangan
bumi UPM menjadi saksi persahabatan kami..

Tapi kalau igt beberapa individu
yang macam haram tuh
aku bersyukur tuhan bg aku
insan2 yang sentiasa sayangkan aku

Kepada individu2 yang macam haram..
betul cakap Ladynoe..
untuk memaafkan mmg mudah
tp nak melupakan..
amik masa bertahun2..
sakit n sgt sakit.

No comments: