Sentuhlah saya

12 October 2009

Majlis Pelancaran Buku Pusat Kokurikulum UPM

Salam.
Hye babes..
kamu nampak itu tandu..
ada membawa seorang puteri di dalamnya..

Ni adalah sebahagian gimik pd mlm minggu hr tu..
Pusat Kokurikulum..tpt aku bekerja cr makan..
telah melancarkan produk baru..
bukan kosmetik,makanan @ baju ye..
tapi buku..

Gimik mmg siap bertandu bagai..
serius gempak hehehe..
x da lah gempak sangat ye..
bolehlah..
lain dr yang lain

Jadi,
student2 yang arrange majlis ni..
kami (staff pkk) hanya membantu n memantau sahaja..
slbhnya goyang kaki..
(aku lah tu)


Gambar bersama Farah...



& wawa..
aku adalah dipaksa untuk memakai
baju yang leceh untuk di iron..
keranna mak hayam 2 org ni sibuk nak glam...



Gambar adalah dr posisi belakang..
sbbnya aku x nak ke depan..
malas & lapar..
miahahhahaha
(makan saja keja kamu ni along)



Meja makan adalah bersama VIP
ini hidangan tok malam itu...

Ini yang aku amik...
okey..korang mesti tanya2 apa tu
PUsat Kokurikulum..
nanti aku wat entry pasal PKK ye...
tata..aku ngantuk












No comments: