Sentuhlah saya

09 October 2009

Bunga Cinta yang ke-5

Salam.
evening dears...
Br balik keja n sgt letih
tbh pula tgh BULAN MENGAMBANG ye..
adeh..sakit perut dh mmg r..
mood plak da macam hampas je..

Hehehe..
apa pon,aku masih lagi ada peluang n masa
untuk merasai kegembiraan hidup..
huhuhuhuhu
(bunyi mcm pelikkan?)

Hahaha..
Okeh...mr cerita pasal CINTA
Gbr kat atas bertujuan untuk
MEMPOYOKAN DIRI YE..

Kecoh ek..
br dapat sekuntum
aku pye senyum dah macam apa je




Ini adalah aksi menghargai
pemberian insan istemewa itu
siapakah dia?
En.BF adalah jawapan yg tepat..
no..no..no
jgn salah jawap ye
mati aku kena pelangkung ngan dia
lau ada mamat lain bg bunga kat aku

huhuhuhuhu..
SEKUNTUM MAWAR MERAH
DI BULAN OKTOBER

ops...bukan besday aku ye
tapi ulangtahun perkahwinan kami
ops!tersilap
ulangtahun percintaan kami yang ke-5..

Sgt bahagiakan?
tahniah untuk kami berdua
kerana berjaya merasai pelbagai perasaan
untuk menghadapi berbagai dugaan n rintangan
sehingga ke hr ini

SEMOGA CINTA AKU & DIA
BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT
weh En.BF,bl nak masuk meminang nih
lama dah den menunggu
karang lau ada org tackle jangan marah..
hahaha
statement jahat lagi budus..
wat lu sakit jantung je sayang

aku yang x abes2 belajar lg nih..
maunya kau berjanggut tgu kan?kan?kan?

thanks 4 the rose
thanks 4 the chocolate
thanks 4 the dinner
n thank you 4 loving me
(leleh wa cakap lu,hahaha jiwang tetibe)

Untuk En.BF
AKU TUNGGU KAU MASUK MEMINANG
AKU TUNGGU KAU KAHWIN NGAN AKU
AKU TUNGGU KAU JUMPA MAMA & AYAH AKU
DAN YANG PALING PENTING
KAU KENA TUNGGU AKU HABIS BELAJAR &
DAPAT KEJA DULU YE...

(^_^) see2 senyum lagi walaupon mood aku ting tong
muahahahahahaha....
bye2

2 comments:

lalink7 said...

wahh..bestnyer..
nak jgk..

syazana said...

Hehehehe..
kamu mintak aki ye..