Sentuhlah saya

15 October 2009

Cinta Suami Orang 2...

Salam senja untuk semua..
as i wish...
mmg banyak respon tp dr silent reader lah ye..

Sms bertujai masuk hp..
x kira masa YM pon sama gak..
MMg aku dah agak..

Blog adalah untuk menulis..
dan yang ditulis adalah apa yang kita nak tulis..
(apa aku meraban nih?)

Secara langsung..aku mohon maaf dr sapa2 yang terasa
pasal entry first aku tulis...berkaitan ngan tajuk ni gak..
Erm..bukan mudah nak puaskan hati org yang baca..
Tapi aku tulis bukan untuk puaskan hati org..
Aku based on true story...
benda ni semua main dalam hidup aku..

How do i feel?
bunyi macam aku berdendam..
tp sbnrnya x ..
cuma aku agak terluka...

Aku tulis dgn tujuan semua org tahu..
camana kesannya..
camana perasaannya...
Bukan suka2
Bukan nak damn wanita2 yang terjebak...

Baiklah..
pada pandangan aku..
Kalau korang terjebak...
tp mempunyai sbb yang kukuh..
contoh...
(1)Lelaki tu kaya n mmg mampu
(2)wife dia mandul
(3)korang adalah janda
(4)Korang hidup ssh...n terpaksa tgg keluarga..tb2 ada lelaki yang sudi hulurkan bantuan..
(5)Korang adalah balu kematian suami n terpaksa sara anak2 n korang x da kerja

ok...
adakah wajar n bagus alasan2 aku?
korang decide sdrlah ye...
nanti aku sbg lg untuk episod ketiga.
(wah..kak nam sguh..)
Aku cuma nak bg korang paham je knapa aku wat entry nih....
t.a.t.a

2 comments:

chipsmore said...

haihh..bahaya ni..huhu

syazana said...

Hehehe..
bahaya ke?