Sentuhlah saya

14 October 2009

Giant with Gyah again..

Huhuhuhu..
suka aku ye snap masa muka selebet...
Aku lau kuar mmg x da feel
lgsg nak pakai cream,bedak or pebenda bagai ye..
nii ler hasil muka tanpa segala benda kimia tu..

Weekend with Gyah again..
Kami melepak di Giant Bandar Kinrara..
sbbnya..
kami jalan2
kami makan2
kami beli2..

Hehehe...
gbr di atas adalah masa aku nak beratur bayar barang..
aku bukan beli apa pon..
makcik Gyah ler yang asyik membeli..
aku cm nak Vitagen..sahaja..
ye aku adalah hantu Vitagen...

la..la..la..la..
tpt kegemaran aku..
colourfull..n sweet..huhuhu..
untuk wanita sajork ye...
tapi masa ni aku tgh x bernafsu..
makanya lihat2 saja...

Sbbnya aku dah dapat Pierre Cardin pye..
murah n aku selesa...huhuhu
kawan2 beli mahal@murah x jd hal..
yang penting ..
KITA HAPPY...ops salah..
KITA SELeSa...



La..la..la..
hr ahad adalah hr untuk Tido sedunia..
hahaha..
aku bangun kol 4...
mandi2 ..
4.45p.m
Gyah pick up aku...

mana ada waktu untuk makan?..
lbh2 lagi i cuti solat..
makanya tido ngan gumbira....

Saya suka makan..
Hobi saya makan..
saya suka jalan2 n makan2..

Sbb tu badan saya bulat...
tempat utama saya hr ahad lepas
adalah food court Giant...
saya suka makan n makan..





Ini makanan Gyah..
bukan saya punye...
dia suka yang biasa2...
tapi saya suka yang luar biasa..





Ini saya punye hidangan...
TEPANYAKI CHICKEN RICE...
ye ke?
aku bantai sajork...
hahaha
tapi nama depan tu betullah...






Saya makan nasi x abes...
tapi saya ratah lauk saja..
sbb perut sy dah masuk angin..
(kenapa aku taip mcm budak darjah 1 membaca nih...)



Me n my best buddy...GYah..
Love u dear..
sbb rajin layankan aku.....
Thanx cayang sbb belanja aku..
hik..hik..hik
nanti kau belanja lagi ye...












No comments: