Sentuhlah saya

09 October 2009

Melayan Abg.Nan....

Salam..
happynye wajah ku...
sangat gumbira dapat jenjalan..
bersama...bf tercinta
dan bakal 'anak buah' ye..




Kami 'melawat kedai game'
lihatlah,wajah pak su ,
customer yang banyak tanya....

Tada...
Itu dia..abg.nan
pose dr belakang ye..
dia adalah anak sulong
kak long En.BF....
Budak nih join trip gi terengganu
jadi pak su kn r melayan dia nak
beli tape untuk game boy
perjalanan jauh r katakan...



xcited..
huhuhu

Banyak aksesori untuk PSP..

Aku:Tauke...cd game saja ye?
Tauke:Yelah amoi...
Aku:cd blue tadak?
Tauke:ayaa.....ini amoi banyak rosak kepala..
miahahahhaa



Idaman aku & En.BF
Masih mahal lagi nih..
(ada sapa2 nak belikan kami?)


KEnapakah?
muka aku mcm cacat?

Effect cahaya ye..
lihatlah muka kami yang penuh
kesabaran melayan anak..
Ops! silap...
Anak buah En.Bf
dan bakal anak buah aku...

Gediks....
hahaha...
okeh entry abes..
Bubye sayang2 ku...










No comments: