Sentuhlah saya

01 November 2009

Penatnya jaga hati orang...

Salam..
happy sunday..
actually aku x happy pon..
too much pain...ok during yesterday..

of courselah berkaitan ngan org2 yang aku sayang...
bf + kawan= aku yg bingung..

sapa2 ada cara...
tolong bgtau aku camana nk jg ht org ....
kdg2 bl kita terlalu menjaga..kita plak yg skit hati..
huk..huk..huk..
sorang kwn ni..
mulut agak celupar...
bila aku bls gak..mcm dia ckp..
dia terasa ht..
now what would i say..
GO TO HELL
hahahahahaha...

mmg aku keji..
En.Bf pon sama..
aku dh x larat nk pk benda merepek2 nih...
kepala aku sakit..smpi berdenyut2..

Now..adalah ms untuk jg hati sdr...hehe
mcm Nora Danish kata..
'kita enjoy'....
hik..hik..hik..hik..

harus ke aku ckp mcm ni..
"maafkan aku sbb bermulut celupar mcm kau"
@
"kau yg mula dulu,jd aku layankan"
kesimpulannya..aku gak yg bersalah....
(^_^')

X pe lah..bukan mudah menjadi SAYA..
hehehe
mcm selebriti plak ye...
skrg adalah ms untuk bertindak..
makanlah SCOTT EMULSION...
supaya otak n hati anda x sakit..
(ok..yg ni x da kena mengena)

Tp,aku slalu berpegang...
klu kita syg kawan..kita kn jg hati dia..
aku dh buat..
benda simple jek....
slalu berlawan cakap blh...
wa cover line dia cemerlang ma...
wpon dia wat salah..
(ops!dosa pon aku dpt sm ye..)
ni br cakap skeet da sentap...
mcm har..

X pe lah..
aku kn berazam..
"aku tgh cuba menjadi yang lebih baik dr semalam"
aku x pedulik org nk kata apa...
aku lah superwomen..
muahahahahaha..

Ada member2 aku sound..
"long,kau skrg nih laser r..."
hahaha..bukti mulut aku jahat...
"bukan suka2,yg ptg aku x da simpan dlm hati.skali ckp kasi habis ma..."

Org x nampak aku nangis sdr...
aku sakit hati...
aku malu+bengang=rs maruah aku tercabar...
tp aku diam n pendam..
untuk kawan2 aku...
sengalkan aku nih...
baik korang hati2 ngan aku..hahaha...
tp rahsia korang ttp dalam pegangan...
jgn risau..walau camana aku menyampah ngan korang pon..
aku x kan bocorkan rahsia korang tuh..
(aku adalah kawan yang baik ok....)
(*_*)

No comments: