Sentuhlah saya

15 November 2009

Kesibukan melampau...

Salam..n selamat malam...
mcm da lama x update..huhuhu..aku mengalami kesibukan yang melampau..
semalam gi bertandang ke rumah gyah..membantu untuk menjayakan majlis PERKAHWINAN GYAH...hahaha matiklah kalau dia bc ni..

Sbnrnya majlis kesyukuran potong jambul anak sedara beliau ye....kembar..TENGKU NUR AMIRA ARISYA & TENGKU NUR AMIRA BALQIAH BT TENGKU HARON..

Makanya x sempat nk hapdate..hahaha motif aloh lgpon x da cerita best..mood aku pon x brapa nak best..aku penatlah.Jumaat aku ada meeting committe member tok tesis aku..
Rabu n khamis plak aku bertungkus lumus nak mengedit first draft..tu pon mcm hampeh..

Cuak r,sempat ke aku grad tahun depan?
apakah?
hahaha2 takut ma nak simpan harapan yg tinggi memandangkan...aku merupakan student yang maleh nak buat...

Tapi setelah dibasuh dengan En.BF aku telah bersemangat untuk berusaha menghabiskannya ye..
doakanlah aku...smoga aku tabah dan kuat menghadapi segala dugaan...
walaupon aku seorang yang pemalas..tp aku mesti buat gak...

Wah..tb2 bersemangat....
ok..lah ada satu lg entry penting aku nak hapdate..
sblom tu aku nk isi progress report dulu...
t.a.t.a

No comments: