Sentuhlah saya

25 November 2009

Apa yang dah berlaku nih?

Salam..
selamat petang...
hye babes....
Petang yang agak happy...
perut penuh haruslah happy..ye x?ye x?

God..i miss..home sweet home...
sbnrnya nk ckp pasal lain...

korang pnh rs bengang x ngan member sdr?
aku slalu...slalu sgt...tp member2 aku nih...
diaorg pk perasaan sdr...x pk aku pon...
bila aku tulis dlm blog..msg2(yg berkaitan)mula r bengang2 ngan aku...
hahahaha tau x pe...beb..wa blom nak malukan lu ok...

Seminggu ni aku sgt stress....paling mengecewakan bila member baik..
berubah menjadi haram....
puncanya...dia kata r..sbb kecik ht ngan msg yang aku bg..
what the fu..?????? dia kata aku wat dia sentap....
beb...wa igt apa yang wa send ok...
then siap cakap2 ngan kawan lain..
yang dia belum tentu nk maafkan aku...
hahaha..shit r pompuan kampung....
kalau gentle berdepan r...
ni x kau main lari2,brani cakap belakang..

Wei..dulu kau gak yg kata kau ni laser r..apa r..then?what the hell?????....
hahahahaha...sorry2 puas aku gelakkan kau...
kau kn igt...kita hidup kt dunia..jgn terlalu takbur.
Kau rasa kau dh cukup hebat...tapi..hakikatnya..
KAU BUKAN SESIAPA PON...
nothing.....

kau slalu kata,kau ni pujaan lelaki...
kau lah yang cantik...
kau hebat dr org lain sbb belajar smpi master...
kalau kau kenal ngan mana2 lelaki,semua sangkut ngan kau..
wah..gila angkuh statement kau...

Tp aku?slaku member kau,cuma diam tanpa kata..
iakan je wpon pada hakikatnya...semua tu sbb kau perasan lebih..
mmg aku x ptt tulis macam ni..
tp kau dh melampau..kau jatuhkan air muka aku...
kau sgup x pergi tempat yang aku ada skali..
kau jijik sgt ngan aku?.....

HEhehe...sebelum ni leh r aku nk mintak maaf n msg2 kau..
lepas ni sorry..lepas aku tau apa yang kau cakap ngan kawan2...
kau kata x kan maafkan aku..
then aku x kan halalkan duit aku pada kau..banyak beb..
kerana kebodohan kau tu semua...
kau tau x masa tu aku dh x da duit...
tp kerana kau...semua krn kau....

Kau yg mulakan semua ni..
jgn harap aku nk akhiri dgn indah...
go to hell with you...
aku dh cukup bengang ngan kau...
untung aku x pgil kau bukan2....

Kau kawan aku,aku x pnh rs susah dgn kau...
tp skrg kau myusahkan diri sdr,aku n plg teruk skali kau jatuhkan maruah aku...
apa yg ptt aku pgil kau?...angel?sayang?bastard?bitch?or what?
masa kau sng,kau x kisah pon aku,bila kau ssh..kau ngadu ngan aku..
aku x pnh cakap apa pon...
ada aku marah kau?wpon aku terasa hati...
sekarang bila kau dh macam celaka balik..kau buat taik plak ngan aku...

hish....nasiblah dapat kawan2 yang bukan mulut jahat...
nasib baik....kawan2 bertanya dulu..kalau x apa anggapan diaorg pd aku....
Aku x tau r kau ni pompuan jenis apa..serius r beb..aku dh lama nk cakap mcm ni..

kalau kau rs kau bgus....ramai lg yang bagus dr kau..
kau dapat dean list n kau rs kau pandai..tp hal2 hidup ni,kau bodoh..x pandai berfikir..
kau rasa kau cantik...
hahaha..
cantik ke?
badan macam papan...
muka cengkung..
x da potongan lgsg....
style pon mcm minah ulu...
hahaha...
bila kau puji dr sdr n mintak org puji kau..aku rs mcm nak muntah..hahaha
pompuan perasan..
kesian2...sedih aku..
sorry r aku bukan mcm kau...
aku xbangga dgn apa yang aku ada,aku cuma bersyukur...
bersyukur sbb aku x macam kau.....
aku bersyukur..sbb aku x pnh PERASAN LAWA..
dan yg paling aku bersyukur..aku sentiasa menyesal dgn kesalahan yang pnh aku lakukan sbelum ni....

Aku berharap..satu ms kau sedar akan kebodohan dr kau sdr...
dan masa tu kau menyesal pon x guna..
sbb aku x kan n x mungkin memaafkan kau...
dan aku x halalkan duit RM900 tu.....
Memang aku kejam..
sbb aku teraniaya ngan sikap kau...

sbnrnya aku pon berharap agar satu hr nanti hati aku lembut n melupakan semua ni...
tp aku x kan ngaku kau kawan aku..sampai mati.

No comments: