Sentuhlah saya

09 November 2009

LemonGrass

Salam..
selamat petang...
Aku nk menghapdate cerita yang agak basi ye...
sebelom bertolak ke PD jumaat lepas...
Aku,wawa n fara sempat gi makan kat LemonGrass The mines...
sbbnya lunch hour kan...hik...hik..

Memandangkan kami x bergaji n kurang berkemampuan untuk ke tpt2 yang mengikut tekak..
layan je dulu kat LG ni...wawa kata kira sedap gak r asam laksa kat sini...jom..layan

Asam laksa...
Ice lemon tea..

Both of them..hehehe..
Ice lemon tea dia mmg leh thn r...
tp asam laksa agak menghampakan...
nampak mcm ngam sbb kuah dia pekat..tapi pahit lah...
aku rasa mungkin dia letak asam lbh sangat kot...
makan adalah x puas ok....
sangat x puas...
x sampai ptg lagi aku dh kebulur gila....
Jadinya drive lelaju untuk sampai ke PD n dinner puas2 kat cafe hotel..hehehe2 motip ye bawak keta laju2 sbb nak makan..hahahaha jgn ikot perangai saya ketika lapar..
Kerana bila lapar saya boleh menjadi tidak betul...emosi x stabil n akan bad mood..
HUhuhuhu (^_^')



2 comments:

lily lotus said...

so the foods kat cafe hotel sedap2 tak..kompem sedap kot..ilang lapar ekk

syazana said...

Sedap sangat tu x lah..
tp kenyang n agak puas makan hehehe..
berbanding kat LemonGrass