Sentuhlah saya

25 November 2009

Research at Kelantan....

Salam..
Hye babes..wednesday blues...
wokey..nak share citer pasal weekend aku kt Kelantan..
aku x banyak amik gbr..sbbnya..ntah mcm terkejar2..
dan yang paling harunya aku segan ngan lecturer aku..
yolah ..x kan nak snap pic saja...

Lgpun waktu sgt padat n kami terkejar2..
utk pgthuan korang, aku gi kelantan ni berdua je ngan lecturer aku...Dr.Fazilah Husin.
Collect data tok research dia..n the most beautiful thing is..aku pon dapat bahan sama..
i like..i like...hehehe..

Memang penat..
tp agak menyeronokkan r...
Kitaorg x kemana pon..
stay Kota bharu n satu malam di Besut,Terengganu....
aku kan dh kata x brapa nak ada idea untuk mengarang..
jd korang tgk r gambar2 yang x brapa nk besyt nih...

Yeah..Kelantan here i come...
Muka suka sbb puan belanja air mahal..hik..hik


Semua org disini akan menaiki flight yg sama....
x lama 50 minit penerbangan je....

Hidangan pertama kitaorg kat Pengkalan Chepa
Bihun sup daging..pergh..superb wa cakap lu...



Kue teow sup tulang......



Ayam Percik Kelantan....




Hidangan untuk makan malam....Nasi grg padprik...
sbbnya cr restoran nasi ulam x jumpa ye....


Family angkat puan...masa ni kitaorg breakfast kat Pantai Bukit Keluang, Besut, Terengganu.


Pasar Siti Khadijah







Okey,tu je gbr yang aku rajin nak snap...
serius aku x da mood...
kat sana keadaan banjir ok..bukan kt Kota bharu tp tpt lain...
then cuaca x brapa nk best...
aku pon mcm x brapa nak sihat
hujan 24/7.....
ok...untuk2 org2 kelantan jgn terasa ye...
Bandar Kota BHaru agak kotor...
aku suka budaya...
kedai2 yang tersusun...
cumanya persekitaran je agak x memberangsangkan...
aku ngan puan x kisah makan kat mana2...maksud aku gerai aku tepi jalan..
janji bersih....
masa makan kat gerai..tikus2 lalu saja je...
ok..tekak aku mmg dh kembang..
oleh sbb nasi dh nak abes br si tikus lalu...
alahai.....
kesimpulannya untuk melancong ok lah......
sekian untuk hr ini.....
t.a.t.a








No comments: