Sentuhlah saya

18 November 2009

Perasaan marah itu ada...

Salam..
Hye babes...
actually..i'm so tired..
but i try to....

Hr yang kelam kabut,penuh dgn terkejar2..i'm sick ok..
sbnrnya bukan tu yg aku nk cakap,bg sapa2 yang dh baca blog aku nih..mesti tau perjalanan hidup aku camana...aku bknlah blogger yang tegar,duit dlm account nuffnang pon br seringgit.Aku memblog hanyalah suka2,teruja sbb dapat bc blog org lain,kenal ramai org,mcm2 lg r.

Aku lebih cenderung sbg SILENT READER...klu korang perasan,blog2 yang aku link tu r aku slalu bc.kalau ada masa panjang sket aku tinjau2 gak blog2 org2 yang aku x link...aku kan suka membaca n view blog org hehehe...

Tapi satu hal yang wat aku x suka ialah..bila blogger2 ni buat entry pasal perasaan bengang ngan pengacau2 yang slalu letak komen yang macam haram jadah...

Fine,itu blog org.Kau nk baca,baca je lah.x payah ckp bukan2 kat blogger tu.yang kelakarnya leh pki anynomous plak..Heh..betul ke aku eja?..pedulik...

Bg aku blog adalah milik kau,kau bebas untuk tulis apa yg kau suka.Berkarya,meluah perasaan atau apa2lah.Dan itulah yang aku praktikkan...1 soalan dr aku..knapa mesti bg komen yang macam HARAM?

Salah ke diarg memblogging?kau dh x da cr nak bg komen camana?x da adab?kalau x suka x payah bc lagi,kau cr r blog yang kau suka bc.x da maknanya nak letak komen macam tuh.Kau igt hidup kau bahagia bg komen yg menyakitkan hati blogger tu...

Memang r blogger tu x da r nak marah2 kau sgt,sbb diaorg ada bahasa...
ops!knapa aku emo sgt..bukan emo weih...tp bg pandangan..kebanyakan blog yang aku baca..pasti ada RUBBISH..kadang2 aku rs kesian..blogger2ni x merayu2 pon mintak kita bcb blog diaorg.Tapi komen yang diaorg dapat balik mcm sampah...apa kes?

Setakat ni aku masih belom dapat benda2 yang mcm tu lah,n aku bersyukur..
tp kalau satu masa ada yang akan tgl komen mcm haram kat blog aku..mungkin aku akan ketwa guling2 kot..sbbnya..."wei,blog aku x glemer ok.." hahaha jd x da motif kau nk bg komen sampah...

Kalau aku dapat mcm tu pon,aku x tau nk buat apa.

(1)reply sambil marah2 gak...
(2)basuh balik yg bagi komen tuh..
(3)atau biarkan..

which one?

Haha..tu pon kira baik aku bg option..lau aku pon mereng gak mcm diaorg hahaha..
x ke naya aku akan @#$%^&&**((*&&^%$ balik...hahaha..

Tapi sebelum korang yang x bertauliah nak bg komen kt blogger2 nih,kau pk r dulu perasaan diaorg,blog tu diaorg punya,suka hati la weih nak tulis apa,x cuit hidup kau pon.kalau dia luah perasaan pasal hal dia n org berkaitan..kalau korang sibuk2 bermaksud..korang r yang berkaitan tu..sbb tu pki anynomous..betul x aku eja..argh..peduli..

sbnrnya,aku x dapat komen dalam blog.Tp manusia2 ni komen luar blog..dgnnya mengumpat aku,sms n dot..dot..dot...aku leh wat apa?hahaha biar je lah..sbbnya diaorg x bg aku makan pon...
kalau nk bg balik dh lama aku cantas ngan mulut puaka aku nih..cumanya aku akan rasa rasional bila berpk mcm ni.."kalau aku layan diaorg,aku pon sama level ngan diaorg"..hah amacam?best x ? sbb aku BAIK lah aku x nak sama level ngan diaorg..

aku baik yeay..yeay..aku baik..yeay..yeay (*_*)

ok2 cukup along untuk malam nih...

aku dh penat nak tido...
t.a.t.a

No comments: