Sentuhlah saya

04 November 2009

Berfikiran....

Setelah 2 hari x mengupdate blog..
aku kini kembali dlm versi...
yang baru..
hehehe2..
yang lbh tough..
lbh strong n lebih...sgala2nya lbh r..

sbnrnya aku agak sibuk..
dgn bermacam2 hal..
penat sgt..
dh beberapa hr ni aku x cukup tido...
klu lah...PKK ni aku yg punya..
leh je aku kuar masuk suka2 hati..
hahaha2

NI pon da cukop baik..
adanya insan2 yg sudi punchkan kad aku..
klu harapkan aku..
mmg merah memanjang kad aku tuh..

berbalik pd entry yang sbelum ni..
"susahnya jaga hati orang"
btul ke?
ntah aku pon x hengat..
stelah meluahkan perasaan ngan En.Bf..
aku nekad utk tidak memikirkan sgt hal tersebut..

Mmg aku terlalu ikot emosi + aku tertekan..
jdnya mula r menaip benda yg merepek2..
Mmg aku geram..
tp bila pk2 balik apa yg aku dapat?
duit?
tesis aku siap?
ilham?
the most important thing is PAHALA?

En.Bf banyak bg nasihat...
dia kata,x semua benda yg kita buat ni baik..
Kita manusia biasa,dan kwn kita pon manusia biasa.
Ye..manusia x lari dr kesilapan...
apa pon aku cb memaafkan..
wpon hati aku sakit..
sbbnya klu x cuba memaafkan smpi bila x leh nak maafkan.kan?kan?

Jadinya,
aku berazam untuk menjadi manusia yang AGAK baik
dr semalam...
aku pon pk2 gak..
"x pe lah,mungkin pengajaran untuk aku"
semua benda wpon x berapa nak best..
kita kn gak berfikiran +ve..
(wpon aku stiasa -ve)
wuhuuuuu

Life is so short..
make it simple...
hehehe2

mungkin aku yang banyak berubah...
atau terleka n terbabas dr landasan persahabatn yg spttnya..
smoga kawan aku leh maafkan aku gak..
Tp bila kita makin dewasa..
kadang2 persahabatan lah yg paling jauh skali..
kerana,kita akan ada hidup sdr..
(ye ke?)

Apa pon..
"aku sdg berusaha untuk jadi lebih baik dr semalam"
aku nk jadi org yang sentiasa mengeluarkan idea2 baru..
insan yg diperlukan serta insan yang tahu menghargai..

sekian..
t.a.t.a

2 comments:

lily lotus said...

best dpt bf yg supportive...

syazana said...

Lily lotus:
tq sis...
i'm glad..to have him..
doakan smoga kami berkekalan hingga ke hujung nyawa..