Sentuhlah saya

19 November 2009

Delegasi dr Brunei...

Salam...
Hye babes...
Isnin lepas...aku ditugaskan untuk menjemput delegasi dr Brunei..
seramai 4 org ye....
benda urgent...
tb2 aku yg kena...
huhuhuhuhu...
gelabah aku....
dah r KLIA adalah tpt plg jarang aku lawati...
aku x knl diaorg sapa n diaorg pon x knl aku sapa..

kiranya aku menunngu call drdiaorg je r ,
tu pon lau diaorg dah kuar dr balai ketibaan...
penat weih tgu org..
tp x pe aku kn wanita berjiwa kental+penyabar..muahahaha..(saya adalah perasan ye..abaikan)


see2..muka i yang sgt lah x cute..
x mekap pon ms ni..
eh2 i pki blusher je ..
tu pon light2 ye...
muka i kan suci...
kalau gbr ni leh zoom mesti korang nampak keganjilan kat muka aku...
hahaha..along sengal kutuk dr sendiri..
sbbnya ada 2 bijik jerawat betul2 kat dahi..tgh2 plak tu...
adeh2..
x market betul(En.Bf jgn marah ye..i gurau je..)
sampai rumah dalam kol 12..penat seyh..besok pgnya kn attend seminar lak tu..
fuh minggu yang bz...
tp i like KLIA ye...
sbbnya leh tgk
kakak2 pramugari yang cantik2 n abg2 pramugara yang macho2..
hahaha..motip gi KLIA sbb tu je...

No comments: