Sentuhlah saya

26 November 2009

Selamat hari Raya aidiladha

Salam,
hye babes....
selamat petang..
now i kat dlm bas...otw balik kg...

Besok raya...yeay..sukeeeeh S.W
sempena aidiladha ni...
aku nk memohon ampun dan maaf kepada blogger2..
atau sapa2 saja yg pnh menyinggah blog aku ni...

Dalam kesempatan ini...
aku berharap agar...
Allah S.W.T memberikan aku ketenangan...
kesabaran agar aku boleh memaafkan dan melupakan semuanya..
walaupon pahit....

Tp aku tau..
insyaallah aku leh buat...
hehehehe..
cuma memerlukan masa...
bersabar+berfikir dengan tenang=aku ingin jd lebih baik dr semalam...

Aku x sabar gila nk sampai rumah...
i miss mama...
tok mak...
my lovely baby...
hehehe..
En.BF...

Hampir tiap hr dia sbok merengek ngan aku..
bila aku nk balik....
sabarlah ye...
sayang dh otw ni b....

Ok....
selamat hr raya aidiladha..maaf zahir dan batin...

No comments: