Sentuhlah saya

01 December 2009

Bersendirian...

Salam,
hye babes...
phew...rindu gila nak update tp x buat gak..hahaha
sbbnya..masa cuti aidiladha hr tuh..
lappy aku bg kat En.BF...

Ntah semenjak bilakah? aku jd pemalas nak update nih...? (?_?)
aku dh sampai serdang sejak hr ahad hr tuh..
yee..kami selamat samapi akhirnya...
ngan keta buruk aku tuh...
bila enjin ok...
air cond plak pblem...

Can u imagine...dr batu pahat samapi serdang x da air cond....
hahaha3 gila kental aku n En.bf...
nasib baiklah ada bf yang terima aku seadanya...
dah r gf dia ni serabut....x mampu nk beli keta br...
mcm2lah....Tp masih lg bertahan tok aku..
sob..sob..sob..(cfrm bl En.bf bc dia mesti terharu..)
TErharu ke?
muahaha

Okeh..
ni lauk malam td aku makan..
sorang2,,syian aku..huhuhu..
x pe aku kn kental..
sham masih kat kelantan..
alahai..cutilah sham...kau pon jarang balik kelantan..

aku okey je dok sorang..
lau aku buhsan aku kuar r....
walaupon agak sangsi ngan keta aku yang sentiasa ada je bunyi2 ntah pape..
abaikan je...lasak gak keta kecik aku tuh...
dr luar rupa dah mcm apa je...

x pe..along teruskan usaha..
bumi Allah S.W.T ni luas
rezeki kat mana2 je...
BUKAN SENANG NAK SENANG....

sbnrnya aku msh monday blues ni...
banyak nk hapdate..
nanti aku hapdate ye cayang...huhuhuhu

No comments: