Sentuhlah saya

28 December 2009

Dating with my buddy..

Salam...
selamat petang..
akhirnya aku berjaya gak upload gambar..hahaha..
alhamdulillah..
pg td aku selamat sampai kt serdang nih...

hulla..hulla...
aku nk crt pasal dating aku yang dh basi ni...
2 mgu lepas...
aku dating ngan member baik aku...ayu...
dia tgh bercuti skrg nih..

owh mcm pelikkan x bgtau apa2..
sbnrnya pompuan nih study kat australia..
pastu bila dia balik kg....dia roger aku...
kitaorg pon beronggeng r berdua...

gila gelak mcm apa je...
jumpa siap peluk2 cium2..semua org tgk mcm pelik je..
dia siap tya aku lg...

ayu:along,org2 ni mesti igt kita lesbian kan?
aku:hahaha..peduli r...
ayu:betul gak ek,nafsu kita bukan songsang pon...masih normal..kan?kan?

aku lau jumpa dia nih..cfrm gila kejap..
ada je cerita...gosip segala..
kau bayangkan..tgh2 cerita hal yang sedih2 aku ngan dia leh bantai gelak nak mampos..
customer lain dlm cafe tu siap tgk2 kitaorg...
kitaorg berdua je..tp gelak mcm 10 org pye suara..
banyk benda kitaorg cerita...sampailah bergosip..hahaha..kejis..

lama gak aku ngan dia lepak..sampailah ayah dia call,br kitaorg blah.
then now..i miss her again...dia masih kat malaysia..bila2 aku nk lepak ngan minah ni lg r ...

me n ayu...my buddy..pompuan ni putih gila..jeles aku..

Hidangan kami...

ok..
gbr atas ni x da kena mengena ngan dating kitaorg..
pg tu mama mintak tolong aku belikan kain kat kedai nih..
nak buat samping angah..
mamat tu kan dhh jadi manusia skrg..sebelum ni jd org je..hahaha
kutuk adik sdr ye....
kedai ni kat pekan senggarang..pekan koboi...
tp...lau aku cakap korang mesti x caya..
ada CCTV ma...serius..aku terkedu ms mula2 masuk situ..
mcm x caya...
Haha2 itu tandanya tauke sudah kaya....
okey jumpa lg nanti...
t.a.t.a


2 comments:

cik syahira said...

i hate u. i hate u. tak nak kawan sampai 24 jam. dating tak ajak aku. huk huk..

syazana said...

Hahaha..kan aku dh roger kau ms tu..hr kitaorg dating tu kau da kat langkawi r...