Sentuhlah saya

27 December 2009

I Love this weekend...

Salam...
Huhuhuhu...semasa cuti adalah waktu yang aku malas nak update...
ntah knapa malas bebenor...
aku addicted blogging pon sbb My Sifu pinko yang sgup ajar itu dan ini..hehehe
hopefully she not read this entry...she hates when i called her Sifu Pinko...
hahaha..but i like...

Start from thursday...
aku turun bas je dh jumpa En.Bf..
Hr jumaat malam keluar dating lagi ngan En.Bf nk gi renew member card kat bp mall
semalam petang En.bf amik aku kat rumah nak ajak gi makan piza..
malam ni jumpa lg sebab besok pagi nak balik serdang.. :'-( ohhh...no...
Besok pagi subuh2 insyaallah jumpa lg kalau dia x tido mati hahaha...

Mama sampai semalam pagi...
terus gi sri medan ada apa ntah..
petang lepak2 ngan dia jap before kuar...
dia bz aku pon bz...
tp malam semalam aku dh sound2 paksa dia teman aku gi workshop..
hahaha motip...sj je nak paksa mama dating ngan aku..
tiba2 masa kat workshop

aku:mama pas ni kita gi layan asam pedas sg.suloh nak?
mama:kita je ke?
aku:yolah...
mama:x nak ajak ayah?
aku:ayah nak ke?
Mama:kau ajak bad...call dia
aku:????

aku terus call En.Bf,memandangkan bakal ibu mertuanya hendak lunch together...adalah pelik...hahaha2..gasaklah..janji mama aku senang hati hr ni sudah...

Gaji aku x lah banyak,nk bg mama pon x mampu.Setakat lepas2 diri sendiri je...tp td aku bayarkan barang2 yang mamabeli..erm..perasaan tanggungjawab tb2 muncul..walaupon x banyak aku bayar..tp itulah belanja aku untuk mama bulan ni,at least...mama rs gak duit aku...

Hah..oklah..i've got to go...nak dating...bye...

No comments: