Sentuhlah saya

16 December 2009

Di bawah pedang....

Salam...
Tajuk mcm apa je kan?..
actually,i have no idea...
nk letak tajuk apa pon aku x tau..

2 mgu lepas aku attend wedding kawan sepermainan masa dok kat Pekan senggarang dulu..
He elder then me...3 or 4 years..erm..if i'm not mistaken lah..
bertahun x jumpa..tau2 kahwin..ok lah kan..seru dh sampai..
Kekasih ku..serulah daku...hahaha....motip

i'm with my ex-neighbour..huhuhu..ZILA...
da mcm adik sendiri pon....

aku dgr2 apis nih tentera...
apa position dia pon aku x tau...
yang pasti dia lalu bawah pedang....
aku x tau sgt bab2 military nih...if wanna know..ask my best buddy..syahira...


Smart siot...nak gak...
(jgn berangan ye along...future husband x da kait mengait pon ngan bdn beruniform)
Huhuhuhu...sifu pinko..if she hear me...
"beb rasanya kau pon kahwin nanti mcm ni kan?"
best2.....jeles i...
P/S:k.long dah kuar hospital n dah selamat sampai rumah di batu pahat, johor.....

No comments: