Sentuhlah saya

01 December 2009

Lunch at Pappa Rich

Salam...
morning babes...
monday blues aku dh hilang..
hr ni aku ingin menjadi spt wanita perkasa...HAHAHAHA (gelak jahat)

Poyo kan aku nih..
huhuhu..saja je motivate dr sdr..supaya lbh rajin n tekun..
sbbnya aku ada projek MEGA tahun depan...
Tungguuuuuu...aku pon x sabar nak tgu nih..
(sabar..long..sabar...)En.BF tolong bg perhatian ye..huhuhuhu (T_T)

ok2..zip mulut..
nanti terkantoi plak rahsia besar i..malu..hik..hik..gediks ok..
entry ni aku nk citer pasal last week...
dah jd pekasam gambar nih..br aku nk update..
sabau je lah ye...

Last week adalah sgt gumbira..
sbbnya Fara bawak aku gi makan kat Pappa Rich..huhuhu..
serius aku x pnh makan kat Pappa RIch..
aku terliur sbb tgk kat blog peej....kecur air liur aku ...

Dr peej gak r aku rajin gila nk gi makan2 nih..sbbnya dia slalu je letak poc food ok..
(cis..peej,u dah buat i jd gemuk..hahaha)motip nk salahkan org..


Chicken chop + fried rice

Cendol.....yang sebelah tu reject ok...diaorg salah hantar air..


Chocolate+soya longan



lastly moccha..ini wawa pye..
pompuan ni mcm dah addict ngan caffein...
(betul x aku eja)

Fish n chip+fried rice


Nasi ayam..
wawa pye menu sm ngan aku..jd amik satu pic cukuplah ye..
seronok makan2..hehehe suke..badan aku pon dah bulat..sukee..ops..x..wawawa...aku nk kurus.
tp member2 aku kata kalau berisi ni tandanya bahagia..ye ke..
okeh statement yang diterima....
Jom jalan2 cr makan...





No comments: